Kako osigurati privatnost na društvenim mrežama?

Živjeti istinsko privatan život u današnjem sve više društvenom svijetu zahtijeva jednaku mjeru strpljenja, istraživanja i genijalnosti. Naravno, digitalni marketing kaže da se previše brineš, ali...
Ono što je počelo kao mlad fenomen je brzo preraslo u masovno digitalno spremište koje se odražava na naše moderne kulture u svom najboljem i najgorem. 
Društveni mediji ne nose svu krivicu ili težinu za ove promjene, ipak. 
 
"Ne postoji zabrinutost kako bi zaštitili sebe, jer smo sigurni da biznis uvijek radi pravu stvar za početak." - Rachel Thomas, Udruženje Marketing 
 
Za sada, izbori na koji postupaju našim podacima, kako oni to rade, kad oni to rade i s kim dijele, počiva gotovo isključivo na ramenima marketinške podataka same industrije. Samoregulacija je ime igre. 
 
Kongres i Savezne trgovinske komisije traže u neke od najviše alarmantno slučajeva zlostavljanja i čini se da se radi na paralelno za povećanje transparentnosti prikupljanja podataka i staviti više zaštitnih mjera u zakonima. 
 
Do dođe to vrijeme, međutim, industrijske grupe kao što su Direct Marketing Association naglašavaju već samonametnute ograničenja prikupljanja podataka, dok istovremeno odbijaju zabrinutost zbog opakog ponašanja. DMA se sastoji od haljade firmi i organizacija koje koriste online podatke za oglašavanje ili marketinške svrhe. 
 
Rachel Thomas, potpredsjednik vlade poslova na DMA, govori za CIO.com da članovi redovno ažurirati smjernice za etičko poslovne prakse i ukazuje na posao skladu grupe, DMAChoice.org i YourAdChoices.com kao primjeri industrije daju potrošačima izbor i kontrolu preko oglasa dobiju online ili u pošti. "Mi smo samo-regulatorni izvršenja za cijelu marketing industriju", kaže ona. DMA izdaje pravila i provodi ih od njihovih članova i drugih u cijeloj industriji. Kada je pronašao kompanije da se iz poštovanja, etike DMA je operativni odbor će se baviti s tim organizaciji da ih dovede u red. U oko 90 posto tih slučajeva, kompanija će doći u skladu sljedeće samo taj korak. Oni koji ne poštuju smjernice DMA će na kraju biti imenovan i u saopštenju iz DMA predati odgovarajućim vlastima ukoliko se krši neki zakon. 
 
Na pitanje šta bi potrošači trebali učiniti da zaštitite sebe online, Thomas imali malo za dodati. Uostalom, njeno i mišljenje DMA je da se ništa loše ne može desiti iz zbirke osobnih podataka, kada se koristi isključivo za marketing ili oglašavanje svrhe. Najgora stvar koja se može dogoditi je potrošač dobiva oglas koji je potpuno irelevantan.
 
Ipak, DMA prima oko 20.000 pritužbi svake godine od potrošača tako jasno da je sve u redu ili desno od strane korisnika. 
 
"Informacije koje kompanije prikupljaju o ljudima online ide daleko izvan društvenih medija i vjerojatno najpametnija stvar koju bi mogao uraditi je nešto poput koristeći privatne opcije na vašem pregledniku," dodaje Volpe. 
 
Kada su u pitanju društveni mediji, razmislite o onome što bi tvoja majka rekla...Što bi tvoja majka rekla? Ako bi vaša majka bila ok sa tim, onda je dovoljno dobro da podjelite sa ostatkom sivjeta. 
Zadnji put promjenjen nedjelja, 28 Septembar 2014 15:53
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS